Wij kregen een bmw i3 aangeboden welke geimporteerd is met geringe schade. De voorruit werd vervangen zo ook de airbags. Echter wil de auto niet rijden en word de auto bij ons aangeboden. Net als bij elk ander voertuig beginnen wij met een voertuigscan te maken om de status van alle modules in beeld te krijgen.
Onlangs kregen wij deze Seat Leon aangeboden met de klacht dat de auto niet blijft lopen als het onder de 10 graden is. Zodra de auto enkele minuten binnen staat start deze gewoon en blijft hij lopen zonder problemen. De bcm (body controle module) is reeds vervangen echter zonder succes want bij de eerst koude dag is het weer foute boel.
Onlangs kregen wij een Bmw X5 in de werkplaats aangeboden met diverse storingen en wel een heel vreemde manier om de ruitenwissers uit te zetten. De klacht is dat al rijdend bij bijvoorbeeld afremmen en bij bijna stilstand van het voertuig de binnenverlichting soms aan gaat.
Onlangs kregen wij een Volkswagen Crafter in onze werkplaats aangeboden. Met een, zoals we vaker tegen komen, af en toe storing. Het vervelende van af en toe storing is hoe plan je deze in je werkplaats in en waar begin je.
Te vaak zien wij dat er dure onderdelen worden vervangen zonder het gewenste resultaat. Dit gebeurt door geen of een onjuiste diagnose vooraf. Een goede diagnose is bij de huidige dure onderdelen dan ook van essentieel belang.
In dit blog een mooi voorbeeld van de kracht van de storingsspecialist. Ruim een jaar en bijna 10.000 km met problemen en analyses wordt eindelijk de juiste diagnose gesteld en het probleem verholpen.
In dit blog een mooi voorbeeld van het voordeel van goed gereedschap. “Goed gereedschap is het halve werk”.
In dit blog een mooi voorbeeld van de kracht van de storingsspecialist. Ruim een jaar en bijna 10.000 km met problemen en analyses wordt eindelijk de juiste diagnose gesteld en het probleem verholpen.